- Nasze marki
- Jadalnia
- Porcelana stołowa
- Szkło
- Sztućce
- Naczynia do serwowania
- Akcesoria stołowe
- Naczynia i sztućce dla dzieci
- Akcesoria barowe
- Dekoracje stołu
- Filiżanki
- Kuchnia
- Gotowanie
- Pieczenie
- Akcesoria kuchenne
- Noże
- Bloki na noże
- Słoiki i pojemniki szklane
- Pojemniki do żywności
- Lunch boxy
- Butelki do napojów
- Termosy i butelki termiczne
- Chlebaki
- Kosze na śmieci
- Dom
- Dekoracje wnętrz
- Akcesoria łazienkowe
- AGD
- Blendery
- Kawiarki i zaparzacze
- Czajniki elektryczne
- Czajniki emaliowane
- Ekspresy do kawy
- Tostery
- Miksery planetarne
- Piekarniki
- Okapy
- Lodówki
- Zmywarki
- Baterie
- Płyty kuchenne
- Kuchenki mikrofalowe
- Pralko - Suszarki
Polityka zwrotów
5. Zwroty, wymiany, reklamacje
5.1 Klientowi, będącemu Konsumentem w rozumieniu
art. 22 (1) Kodeksu Cywilnego, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość zgodnie z Ustawą o prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku ( Dz. U. 2014, poz. 827 ). Odstąpienie od umowy sprzedaży może być podyktowane niezgodnością produktu z umową sprzedaży , niespełnieniem oczekiwań konsumenta bądź może nastąpić bez podania przyczyny.
5.2 Odstąpienie od umowy odbywa się bez ponoszenia kosztów przez Konsumenta, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art.34 Prawa konsumenckiego.
5.3 Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu dostarczenia produktu. W tym terminie należy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Sklep niezwłocznie potwierdzi konsumentowi poprzez e-mail otrzymanie oświadczenia. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć na formularzu, wzór którego stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego lub na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu (link do pliku na dole tej strony).
5.4 W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
5.5 Konsument ma obowiązek zwrócić produkty do Sklepu niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, kiedy odstąpił od umowy. Konsument odsyła produkty na własny koszt. Produkty powinny być bardzo bezpiecznie zapakowane – analogicznie do tego, jak były zapakowane przez Sklep.
5.6 Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktów będących przedmiotem umowy w wyniku korzystania z tych produktów ( widoczne znamiona użytkowania). Jeżeli przesyłane produkty będą uszkodzone lub będą nosiły ślady użytkowania, Sklep może odmówić przyjęcia zwrotu i zwrotu zapłaty. W takim przypadku produkty będą wysłane z powrotem do klienta.
5.7 Sklep w ciągu 14 dni od otrzymania prawidłowo wypełnionego dokumentu odstąpienia od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane płatności, nie wcześniej jednak niż przed otrzymaniem przez Sklep przesyłki ze zwracanymi produktami – dobrze zapakowanymi oraz nieuszkodzonymi.
5.8 Sklep dokona zwrotu zapłaty przelewem na konto wskazane w formularzu odstąpienia od umowy
5.9 Sklep może wstrzymać zwrot płatności do chwili otrzymania od konsumenta zwracanych produktów.
5.10 Sklep ponosi odpowiedzialność wobec konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego za wady produktów ( rękojmia ).
5.11 Sklep na podstawie art.558 §1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych.
5.12 W przypadku wykrycia wad produktu lub jego uszkodzenia konsument zgłasza ten fakt do Sklepu za pośrednictwem poczty e-mail lub listownie.
5.13 Sklep ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie zgłoszonej reklamacji i odpowiedź. Sklep może poprosić Konsumenta o przesłanie dokumentacji fotograficznej lub przesłanie reklamowanego produktu do Sklepu ( koszt przesyłki ponosi Sklep).
5.14 W przypadku uznania reklamacji sklep skontaktuje sie z konsumentem i zaproponuje sposób załatwienia reklamacji.
5.15 Sklep może zaproponować jedno z następujących rozwiazań:
– obniżenie ceny wadliwego produktu
– wymiana produktu na wolny od wad
– odstąpienie od umowy (Pobierz dokument odstąpienia od umowy)
5.16 Konsument nie może odstąpić od umowy , jeżeli wada produktu jest nieistotna.
5.17 Reklamowane lub zwracane produkty należy na przesłać lub dostarczyć osobiście na adres:
Servitor Sp. z o.o., ul. Polna 123, 87-100 Toruń , z dopiskiem „eReklamacja Wena“
Zapisz się
do newsletteraOdbierz rabat -20% na kolejne zakupy!×
- Nasze marki
- Jadalnia +
- Kuchnia +
- Dom +
- AGD +
- Inspiracje
- Blog
- Kontakt
- Kawiarki i zaparzacze
- Akcesoria łazienkowe
- Pieczenie
- Szkło
- Jadalnia