Regulamin sklepu internetowego wenahome.pl

Obowiązuje od 22 maja2018 r.

 

 

1.  Warunki ogólne

 

1.1           Niniejszy Regulamin  jest podstawowym dokumentem określającym  zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym wenahome.pl (do 8.11.2017 pod adresem wenawdomu.pl)

1.2           Klient składając zamówienie w sklepie  przyjmuje do wiadomości i akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu.

1.3     Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy jest firma WENA  Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedziba w Toruniu,ul. Konfekcyjna 10,  87-100 Toruń,  NIP: 9562312910, REGON; 362492155,  reprezentowana przez WENA Spółka z o.o.,Telefon: +48 575707072, e-mail: esklep@wenawdomu.pl Spółka wpisana jest do Krajowego Rejestru Sądowego  prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000575933

1.4           Sprzedaż produktów jest prowadzona za pośrednictwem sieci Internet poprzez stronę wenahome.pl

1.5           Umowa kupna zawierana jest w języku polskim zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem.

1.6           Miejsce dostawy produktów musi znajdować się na teritorium Rzeczypospolitej Polskiej.

1.7           Produkty oferowane przez sklep są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.

1.8           Wszystkie ceny podawane na stronach sklepu wenahome.pl są wyrażone w polskiej walucie PLN, są cenami brutto (zawierają Podatek VAT  w wysokości 23% ). Ceny produktów  nie zawierają kosztu dostawy,  który określony jest oddzielnie w cenniku dostaw w zależności od sposobu dostawy. Sposób dostawy wybiera klient na etapie zamawiania produktu.

1.9           Składając zamówienie w wenahome.pl  klient wyraża zgodę na wykorzystanie  i przetwarzanie jego danych osobowych w zakresie niezbędnym dla realizacji składanego zamówienia.

1.10      Informujemy, że Sklep internetowy  wenahome.pl będzie przetwarzał powierzone dane osobowe oraz zobowiązuje się  do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą  z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą  o świadczeniu usług drogą elektroniczną  z dnia 18 lipca 2002 roku oraz Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

1.11 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma WENA  Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedziba w Toruniu,ul. Konfekcyjna 10,  87-100 Toruń,  NIP: 9562312910, REGON; 362492155. Kontakt w sprawie danych osobowych: e.sakowski@wenawdomu.pl

1.12. Cel przetwarzania danych: dane osobowe przetwarzane będą w celu obsługi i realizacji zamówienia złożonego za pośrednictwem sklepu wenahome.pl, a także w celu wysyłania informacji o promocjach i zmianach w ofercie handlowej (newsletter) – jedynie na podstawie odrębnej zgody.

1.13 Okres przetwarzania danych: Dane osobowe będą przechowywane przez okres nieograniczony aż do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych

1.14 Uprawnienia klienta: Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Wszelka korespondencja dotycząca danych osobowych powinna być kierowana na adres mailowy: e.sakowski@wenawdomu.pl

1.15 Serwer Administratora: Dane osobowe będą szyfrowane oraz przechowywane na zewnętrznym serwerze w Unii Europejskiej, którego podmiotem zarządzającym jest firma:

Sequence s.c.
ul. Pszczelna 28
Bydgoszcz 85-352

1.16      Oferta produktowa przedstawiona na stronie sklep.wenawdomu.pl nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jest zaproszeniem do zawarcia umowy kupna-sprzedaży.

  

 

2.  Składanie zamówień

  

2.1  Zamówienia na produkty mogą być składane poprzez Internet z wykorzystaniem ogólnie dostępnych przeglądarek internetowych  lub z wykorzystaniem poczty elektronicznej ( e-mail) lub telefonicznie pod numerem: 

575707072 w godzinach od 9:00 do 20:00

2.2   Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu

2.3   Złożenie zamówienia  sprowadza się do wykonania ciagu następujących po sobie czynności:

-         wybór produktów, które klient chce zakupić, określenie ilości tych produktów i włożenie do „ koszyka „

-         wybór metody płatności

-         podanie dokładnego adresu dostawy ( z kodem pocztowym )

2.4   Warunkiem prawidłowego złożenia zamówienia jest poprawne  wypełnienie formularza zamówienia. Wszystkie pola oznaczone  musza być wypełnione.

2.5.   Po sprawdzeniu prawidłowości     wypełnienia formularza i  dokonaniu ewentualnych korekt,  klient składa zamówienie poprzez kliknięcie przycisku  „ Potwierdź zamówienie“.

2.6   Po złożeniu zamówienia  Klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem zamówienia ( e-mail jest generowany automatycznie ).

2.7   Złożenie zamówienia oraz otrzymanie potwierdzenia oznacza zawarcie umowy kupna oraz obowiazek zapłaty.

2.8.   Realizacja zamówienia Klienta płatnego za pobraniem nastepuje niezwłocznie, natomiast zamówienia płatne przelewem lub za pośrednictwem systemu płatnosci elektronicznych po zaksiegowaniu wpłaty Klienta na koncie Sklepu.

 

 

3. Płatności

 

3.1   Na wszystkie produkty nabyte w sklepie  wenahome.pl

         klient otrzymuje paragon wystawiony przez WENA Sp. z o.o. Sp. k.

         Na żądanie klienta firma wystawia fakturę VAT.

3.2   Płatność  za  zamówione produkty można dokonać w następującej formie:

 

-         przelew bankowy na wskazane konto firmy WENA

-        ePrzelewy: Płacę z inteligo (inteligo), mTransfer (mBank S.A.), Przelew24 (Bank Zachodni WBK S.A.), Przelew z BPH (Bank BPH S.A.), Płacę z iPKO (PKO BP S.A.), Pekao24Przelew (Bank Pekao S.A.), Płacę z Citi Handlowy (Bank Handlowy w Warszawie S.A.), PayWay Toyota Bank (Toyota Bank S.A.), Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska S.A.), Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank S.A.), Millennium - Płatności Internetowe (Bank Millennium S.A.), Płać z ING  (ING Bank Śląski S.A.), Credit Agricole Bank Polska S.A., Eurobank  płatność online (Euro Bank S.A.), db Transfer (Deutsche Bank Polska S.A.), T-mobile Usługi Bankowe (Alior Sync S.A.), Płać z Plus Bank (Plus Bank S.A.), Płacę z IKO (PKO BP S.A.), Płacę z Idea-Bank (Idea Bank S.A.), Przelew Volkswagen Bank direct (Volkswagen Bank S.A.), PeoPay (Bank Pekao S.A.), e-transfer Pocztowy24 (Bank Pocztowy S.A.), BLIK (Polski Standard Płatności Sp. z o.o.                                                                                           

-        Przelewy półautomatyczne: Deutsche Bank Polska S.A., Invest     Bank S.A., Raiffaisen Bank Polska S.A., Bank Pocztowy S.A., Bank Spółdzielczy we Wschowie, Millennium Bank S.A., Credit Agricole Bank S.A., Bank DnB Nord Polska S.A., Bank Zachodni WBK S.A.                                                                                                                                                                                                                      

Karty płatnicze:Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard    Electronic, Maestro

-        za pobraniem kurierskim ( płatność gotówką kurierowi przy odbiorze )

-       płatność w kasie sklepu ( w przypadku odbioru zamówionych produktów osobiście w sklepie )

 

Płatności online obsługuje firma Przelewy24

 

4.  Wysyłka i dostawa towaru

 Towar wysyłamy kurierem Inpost.

 Wysyłka towaru dostępnego jest realizowana maxymalnie w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

 Wysyłka towaru "na zamówienie" realizowana jest w terminie indywidualnie ustalonym z klientem. Klient zostanie poinformowany o   tym terminie w drodze mailowej.

 Dostawa towaru do klienta odbywa się w ciągu max 2 dni roboczych od wysyłki.

 Przy zamówieniach powyżej 50zł dostawa jest na nasz koszt (przy płatności z góry lub odbiorze osobistym)

 


Zamówienie można też odebrać bezpośrednio w sklepie:

  • Toruń: Atrium Copernicus ul. Żółkiewskiego 15, wejście obok H&M, tel.: 575707072
  • Bydgoszcz: ul. Gdańska 78, tel. 52 3212258

5. Zwroty, wymiany, reklamacje

 

5.1    Klientowi, będącemu Konsumentem w rozumieniu

          art. 22 (1) Kodeksu Cywilnego, przysługuje prawo do odstąpienia od  umowy zawartej na odległość zgodnie z Ustawą o prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku ( Dz. U. 2014, poz. 827 ).  Odstąpienie od umowy sprzedaży może być podyktowane niezgodnością produktu z umową sprzedaży , niespełnieniem  oczekiwań konsumenta bądź może nastąpić bez podania przyczyny.

5.2    Odstąpienie od umowy odbywa się bez ponoszenia kosztów przez Konsumenta, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art.34 Prawa konsumenckiego.

5.3     Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość  wynosi 14 dni od momentu dostarczenia produktu. W tym terminie należy wysłać  oświadczzenie  o odstąpieniu od umowy. Sklep niezwłocznie potwierdzi konsumentowi poprzez e-mail otrzymanie oświadczenia.  Oświadczenie  o odstąpieniu od umowy można złożyć na formularzu,  wzór którego  stanowi załącznik  nr 2 do Prawa konsumenckiego lub na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.

5.4    W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.

5.5     Konsument ma obowiazek zwrócić produkty do Sklepu niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia,  kiedy odstąpił od umowy. Konsument odsyła produkty na własny koszt.

5.6     Konsument ponosi odpowiedziaalność za zmniejszenie wartości produktów będacych przedmiotem umowy w wyniku korzystania z tych produktów ( widoczne znamiona użytkowania).

5.7    Sklep  w ciągu 14 dni od otrzymania oswiadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane płatności.

5.8    Sklep dokona zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności jakiego użył konsument

5.9    Sklep może wstrzymać zwrot płatności do chwili otrzymania od konsumenta zwracanych produktów.

5.10 Sklep ponosi odpowiedzialność wobec  konsumenta  na zasadach okreslonych  w art. 556 Kodeksu cywilnego za wady produktów ( rękojmia ).

5.11 Sklep na podstawie  art.558 §1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność  wobec klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych.

5.12 W przypadku  wykrycia wad produktu lub jego uszkodzenia  konsument zgłasza ten fakt do Sklepu za pośrednictwem poczty e-mail lub listownie.

5.13 Sklep  ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie zgłoszonej reklamacji i odpowiedź. Sklep może poprosić Konsumenta o przesłanie dokumentacji fotograficznej lub przesłanie reklamowanego produktu do Sklepu ( koszt przesyłki ponosi Sklep).

5.14 W przypadku uznania reklamacji sklep skontaktuje sie z konsumentem i zaproponuje sposób załatwienia reklamacji.

5.15 Sklep może zaproponować jedno z następujących rozwiazań:

             -   obniżenie ceny wadliwego produktu

             -   wymiana produktu na wolny od wad

             -   odstąpienie od umowy

5.16 Konsument nie może odstąpić od umowy , jeżeli wada produktu jest nieistotna.

5.17 Reklamowane produkty należy na  przesłać  lub dostarczyć osobiście  na adres: 

 

           WENA Sp. z o.o. Sp. k., ul. Żółkiewskiego 15,  Atrium Copernicus  , lokal 51,  87-100 Toruń  ,  z dopiskiem  „eReklamacja“

 

 

6.  Postanowienia końcowe

 

 

6.1 W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie  mają przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U.2014 poz.827) oraz odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego

6.2      Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 20 kwietnia 2016 roku.



Pobierz dokument odstąpienia od umowy


Kategorie

Bestsellery

Promocje

Nowe produkty